مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانال‌های ترکیبی

منوچهر زمانی فریزهندی؛ پیام حنفی زاده؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمدتقی تقوی فرد

دوره 9، شماره 33 ، آذر 1399، ، صفحه 61-100

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.44631.1556

چکیده
  در سال‌های اخیر، کانال‌های ترکیبی توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. طراحی خدمات کانال‌های ترکیبی و شناسایی توانش‌های کاربران در استفاده از این خدمات، موضوع مهمی برای شاغلین در صنعت بانکی و محققین است. دغدغه اصلی که این مقاله به آن پرداخته، نحوه طراحی خدمات کانال‌های ترکیبی است به‌گونه‌ای که توانش پذیری کاربران در استفاده از ...  بیشتر